Regulamin zakupów

1.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
2.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wyjątek stanowią produkty oznaczone jako Wyprzedaż (nie dotyczy legalności).
3.
Do zamówionego towaru wystawiamy faktury Vat lub paragon na życzenie klienta.

4.
Ceny podane w sklepie są aktualne dla towarów dostępnych od ręki (termin realizacji 1-2 dni robocze). Dla innych mogą się różnić gdyż towary te sprowadzane są na zamówienie. Sunniva Med zawsze informuje Klienta o zmianie ceny a towar zostaje wysłany dopiero po jego akceptacji. Klient ma prawo odmówić zakupu jeżeli cena jest inna niż ta widniająca w chwili składania zamówienia. Jeżeli towar został już zapłacony przy składaniu zamówienia, Klient ma obowiązek dopłacić różnicę przelewem na wskazane konto.
5.
Termin realizacji całego zamówienia to zawsze czas najdłuższej realizacji produktu. Zamówienie może być rozdzielone na dwa osobne zamówienia i wysłane w dwóch częściach. Koszty transportu w tym przypadku ponosi Klient chyba, że wartość jego zamówienia zapewnia darmową wysyłkę.

6.
Paczki wysyłamy tylko kurierem. Możliwy jest odbiór osobisty lub dowóz do Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu.

7.
Przy odbiorze paczki Klient ma obowiązek dokładnego obejrzenia przesyłki i sprawdzenia czy towar nie uległ uszkodzeniu oraz stwierdzić czy nie ma braków ilościowych. Jeżeli stwierdza się uszkodzenia lub brak towaru należy przyjąć przesyłkę spisując protokół szkody lub odmówić przyjęcia przesyłki. W innym przypadku Sunniva Med zastrzega sobie prawo od odmowy uznania reklamacji.

8.
Formy zapłaty za towar to przedpłata przelewem (w tym płatności elektroniczne) oraz pobranie. Po uzgodnieniu z Sunniva Med możliwy jest termin płatności.

9.
Termin realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie. Sunniva Med zastrzega sobie prawo do zmiany tego terminu. Sunniva Med ma obowiązek powiadomienia Klienta o opóźnieniu w dostawie.

10.
Reklamacje. W celu reklamacji należy wypełnić formularz i poczekać na kontakt ze strony pracownika Sunniva Med. Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Koszty wysyłki wymienionego towaru ponosi Sunniva Med.
Czytaj dalej